středa 30. června 2010

Den D

Zdravíčko,
dneska byl pro mnohé z nás velmi důležitý den zejména pro ty, kteří svojí cestu na základní škole ukončily a začíná jim nová životní etapa. Je to jako včera, kdy jsem poprvé prošla dveřmi základky. Dneska jsem naposledy vykročila ze vchodu a v duchu si říkala hurááá! Stále mi nedochází, že je konec! Bude mi chybět jen pár jedinců, kteří pro mě mnoho znamenají. Zejména moje Nikolka! Poslední týden jsme si byli nejblíže za celou dobu. Těším se na novou školu, ale zároveň se bojím jestli zapadnu. První dojem je velmi důležitý. Nechám tomu raději volný průběh. Nyní jsou tu prázdniny a všechen stres z mnohých z nás opadnul. Musíme si užít každé minuty života a smát se z plných plic! Základní vzdělání jsem ukončila se samýma, což jsem si vždycky přála:). Chtěla bych všem popřát hodně štěstí, kamarádů, skvělých známek a hlavně sílu těm, kteří se stejně jako já vydávají na pospas osudu na nové škole! Mimochodem můj nový příběh se začne psát na Hladnově v Ostravě. Pokud jste někdo odtamtud rozhodně napište:)! A co vy jak jste nakonec dopadli?

Naše třída: Já jsem ta vpravo nahoře na kraji ve slunečních brýlích.




Jsi slunce, které nezhasne se,
jsi ta, která mi modré z nebe snese.
Hvězda navždy planoucí,
růže stále kvetoucí.
Milovaná stále budeš,
kamarádkou být nikdy nepřestaneš!
Mám tě moc ráda!



5 komentářů:

  1. tak to ti přeju at se ti na hladnově daří, je to dobrý gympl, bydlím kousek odtamtud :)

    OdpovědětVymazat
  2. jak ty si mohla mít samé tak to fakt nechápu a na hladnov rači nelez!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Další hvězda z blog.cz se sem přestěhovala :) Ahoj Natalio Sadness :)

    OdpovědětVymazat

Ahojky, klidně napiš, neboj se, já ti přece ruku neukousnu:D, děkuji moc!