úterý 9. března 2010

Nejsem princezna

Ahoj
tohle si k tomuto textu, kdyžtak pusťte:)
THIS SONG
-----------------------------------------------------------------------------------
včera jsem ležela v noci v posteli a koukala do růžového stropu. Přemýšlela jsem o skličujících událostech, které mě poslední dobou postihli. Nejsem princezna obklopená obrovským množstvím přátel s překrásným osudem. Té, které jsem tolik věřila, zbožňovala ji, mě odstrčila do kouta a zapomněla na půlroční chvíle strávené každý den společně. Spaní o prázdninách doprovázené pytlem srandy, který se roztrhl a začalo pravé dobrodružství. Přátelská pouta se rozkutálela do neznáma. Nevím jestli se ještě někdy spojí dohromady. Jak jen to může být té osobě tak lhostejné. Nejsem žádná přecitlivělá slečna, ale dívka, která má srdce. Už si asi nikdy nikoho nebudu připouštět tolik k tělu, protože to pak hrozně bolí. Nejsem ješitná, ale chtít po mě omluvu za něco co jsem neprovedla nedává smysl. Ona by se měla omluvit mě, já to ovšem dokážu přeskočit. Vymazali jsme celý příběh pouze kvůli malichernosti. Svět je tvrdý! Štěstí prchlivé! Chvíli u tebe pobude, za krátky čas tě opustí a zase se objeví! Kdy mě hodlá navštívit tentokrát? Je zbytečné si malovat budoucnost, ona se tvoří sama. My ji můžeme pouze pomoci!

Nikdy na tebe nezapomenu!

Tento článek jsem napsala na památku našeho přátelství. Život se s námi nemazlí, a proto je třeba bojovat do poslední kapky. Přeji Vám, ať Vaše kamarádství nepostihne stejný osud jako to naše!

Závěr:
Příběh nekončí, píše se další!


5 komentářů:

  1. Aj ja už som sa presvedčila, že nemôžem nikomu poriadne veriť a pripúštať si ho k telu, pretože ako vravíš, potom to veľmi bolí, keď sa niečo zlé stane. A bohužiaľ, ono sa vždy niečo stane. Keď som bola dieťa, vtedy som verila na kamarátstvo na život a na smrť, teraz sa tomu len smejem. Ale je to veľmi smutné, že teraz sú ľudia takí bezcitní a robia si len zle a naschvál.
    Prajem ti, aby sa ti podarilo nájsť skvelú priateľku.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc, už od dětství si přeju najít spřízněnou duši. Bohužel pomalu přestávám věřit na zázraky:(! I tobě přeji ať si šťastná!

    OdpovědětVymazat
  3. Znám tvé pocity, jelikož jsem se kdysi dostala do stejné situace...je to smutné, ale takový je život. A takový ho mám ráda - opravdový.

    Mimochodem, píšeš hezky, ale máš tady pár gramatických chyb. Nechci prudit ani provokovat, říkám to s dobrým úmyslem. Taky se mi to kolikrát stane. Chci jen naznačit, že je fajn, když si článek po sobě přečtu - sama za sebe můžu říct, že vždy objevím minimálně dvě chyby.

    OdpovědětVymazat
  4. jo,je hrozný, když se v kamarádství něco po***e:(
    ale život je boj...tak bojuj:) a nevzdavej se...

    mej se hezky!

    OdpovědětVymazat
  5. hey Nana, hope you've been well!

    OdpovědětVymazat

Ahojky, klidně napiš, neboj se, já ti přece ruku neukousnu:D, děkuji moc!