pátek 5. března 2010

ÚVOD

Ahoj

Ráda bych se Vám na úvod představila. Přezdívám se jako NaNa Mocassina. Tento blog jsem si založila, protože už od ranného dětství jsem lehávala v modních časopisech na koberci a navštěvovala mnoho rozlehlých nákupních center. Moje Vášeň k nakupování leckdy přerůstá v mírný shopaholismus:D. Charakterizovala bych se jako umělecká duše. Již od první třídy miluji malování a všeobecné designerství. V současné době se začínám věnovat modelingu. Nechala jsem se inspirovat krásnými fotkami v mém oblíbenném časopise Elle. To líčení, účesy a oblečení mě zachvátilo hned při prvním pohledu na fotografii. Okamžitě jsem si řekla:" Jednou bych chtěla zažít to samé!" Agentura, kterou nyní navštěvuji se nazývá Koreka Revolution models. Cílem mého blogu je seznámit Vás s mým dosavadním stylem, inspirovat modními tipy, líčením, focením i modelingem. Chtěla bych na blogu uveřejnit i vlastní modní návrhy. V neposlední řadě bych si přála, aby Vás můj blog ohromil natolik, že se tady budete pravidelně vracet:)!

Můj styl: Miluji růžovou a černou barvu. Mohla bych o sobě tvrdit, že jsem barbie. Ovšem u mé osoby to neznamená jen růžová a stále růžová! Ráda do svého šatníku vnáším poslední modu, rozmanitost barev a občas i jemně elegantní kousky. Mám závislost na glitrových věcech:D! Sice je mi teprve 14 let, ale už nyní ráda nosím vysoké podpatky. Citím se v nich skvěle a dodáva to celému outflitu ženskost. Zkrátka je to sexy!

Kde nakupuju: Tally Weijl, Motivi, Benneton, Zara, H&M, Mango, Pepe jeans, Kaky jeans

Moje motto: Inspiruj se druhými, ale nezapomínej na to, kdo jsi!
NaNa Mocassina

16 komentářů:

  1. Popravdě, nepřijde mi, že by jsi měla nějaký styl. Je tuctový. Stačilo mi, abych se podívala na tvůj minulý blog a viděla rubriku Móda pro tebe - http://nd03.blog.cz/450/234/d1b1603251_58147416_o2.jpg .
    Promiň, ale tohle je obyčejný, tuctový styl, kde si dáte jeany a tílko. Ten model nezaujme..

    OdpovědětVymazat
  2. všechno co tu píšeš zní zajímavě;)
    tak vítej mezi námi:)

    OdpovědětVymazat
  3. zní to zajímavě.....určitě se sem ještě podívám. držím palce do začátku, ať to jde!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní:
    Ano máš pravdu, moc jsem se nesnažila a proto chci dostat ještě jednu šanci. Určitě se ho pokusím obzvláštnit:). Přeji si, aby se Vám tady líbilo a budu pro to dělat maximum:). Už nechci mít jeden z těch "dětských" blogů, byly to dobré časy, ale všechno jednou končí. Doufám, že i ty mi dáš šanci začít s novým štítemx).

    Holky děkuji:)! Vaše blogy mě taky velice zaujaly. Ráda se k Vám budu vracet:)!

    OdpovědětVymazat
  5. Naozaj to vyzerá byť zaujímavé, síce ružovú veľmi rada nemám, ale niekomu naozaj pristane, takže sa teším na tvoju tvorbu tu na blogu.
    Takže Vitaj medzi nami :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mmm, o tvé agentuře jsme se nedávno bavily s mistrovou která líčí i na "volné noze" módní přehlídky, reklamy, společenské akce a podobně. Jsi u té agentury spokojená?

    OdpovědětVymazat
  7. Doll:
    Vážně?:). V dobrém nebo špatném světle?:D. Zatím jsem u ní spokojená. Uvidíme během dalších měsíců. Jsem tam krátce, otázka času jak se to vystříbří.

    OdpovědětVymazat
  8. tak to ti držím palce, aj v tom modelingu aj v blogovaní :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak to jsem na tebe zvědavá, zní to zajímavě:)
    už víš kam po základce?;)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju holky:) musím říct, že mě všichni tady příjemně překvapilyx)!

    Natie: Po základce se chystám na gympl:). A ty chodíš na jakou školu?

    OdpovědětVymazat
  11. Holky můžu se zeptat? Nevíte někdo jak se dělá menu? Myslím, že pomocí štítků, ale nějak mi to nejde:(. Děkuju za pomoc.

    OdpovědětVymazat
  12. hello Nana, thank you for that comment =]

    OdpovědětVymazat
  13. víítej..
    na fotce ti to moc sluší..ajá sem zvedava co nám předvedeš.)

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem zvědavá, vypadáš moc krásně :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem moc zvědavá na hlavně na tvoje fotky a outfity.. =)

    OdpovědětVymazat

Ahojky, klidně napiš, neboj se, já ti přece ruku neukousnu:D, děkuji moc!