středa 19. května 2010

Míchačka plánů a fotek

Ahojky,
v poslední době jsem moc nepřidávala, ale zaměřila jsem se na nový design, který je v mém oblíbenném leopardím vzoru:)! Chtěla bych moc poděkovat Marakossovy za spolupráci a pomoc s novou "pláštěnkou" blogu. To kodování bych sama nezvládla:D! Tento týden jsem pracovala na nových fotkách na téma CHINA, videoshow Sundejme růžové brýle a pokusím se zvládnout navrhnout nějaký model oblečení. Dneska Vám tady vkládám pouze pár fotek. Tak se koukejte a já pádím:).
Bye bye


7 komentářů:

  1. Design je super a moc pěkné fotky:)

    OdpovědětVymazat
  2. to koupene obleceni byl tvuj model?????...:O

    OdpovědětVymazat
  3. Nn to není můj model, ten bude na papíře:D!

    OdpovědětVymazat
  4. Přijde mi že si děsně šeredná a namylšená nána!

    OdpovědětVymazat
  5. Docela těžký hrát si na dospělou když vypadáš jak malej harant co?!..No dejme tomu že videa máš skvělý,pořádně se u nich zasměju..Ale neber to moc jako kompliment,chci jenom naznačit jak jsi blboučká!..Jinak hlásek máš fakt sladkej:*

    OdpovědětVymazat

Ahojky, klidně napiš, neboj se, já ti přece ruku neukousnu:D, děkuji moc!