pátek 7. května 2010

Návštěva hlavního města

Ahooj:),
už mám sbalené kufry a zítra cesta do Prahy. Chystáme se s rodinou na Děti ráje:). Slyšela jsem, že je to podobné jako Mama Mia, což by se mi mohlo líbit:D. Druhý den, bude tzv. shopping day, kdy obletíme s mamkou maximum nákupňáků včetně Palladia. Doufám, že natrefím na hezké modelky. No nic, už se mi klíží oči. Zatím tady házím jednu svojí fotečku.
PS: Omlouvám se za víkendovou nepřítomnost a držte palečky ať nepropadnu nákupní horečce! Bye bye NaNa..


5 komentářů:

  1. Palladium je nejlepší, jenom už se mi trochu okoukalo, ale to by se stalo každému, kdo tam je skoro každý den a ještě tam pracuje:D Ale doporučuju si dát kafe v Cafe Costa, nasadit šátek, brýle, kabelku a udělat procházku po obchodech:))
    Nejlepšííí

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem zvědava co ste s mamkou vybraly:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ó jak jsem jela do hl. města tak jsem chodila samozřejmě po nákupech ale taky po paříšské za strejdou má tam advokátní kanceláš ó slíbená brigáda

    OdpovědětVymazat
  4. Krásnýýý dessss mocinky se povedl :D

    OdpovědětVymazat

Ahojky, klidně napiš, neboj se, já ti přece ruku neukousnu:D, děkuji moc!