čtvrtek 27. května 2010

Photoshoot>Electric flex

Čauky,
dneska jsem se rozhodla přidat nové album na téma " Elecetric flex". Přípomíná mi trošku modernost a lehce navoďenou zvláštní atmoseféru. Něco z těch fotek vyzařuje:). Já osobně i Schenzai Mitao jsme s tímto albem velmi spokojené. Ostatně nezáleží jen na nás zajímá mě i Váš názor:). Už nebudu zdržovat. Na fotografie se můžete podívat tady:

http://picasaweb.google.com/104874159927741209254/ElectricFlex#

6 komentářů:

  1. Tato fotky jsou velmi velmi povedé asi kdybych měla porovnat s tvýma fotkama jsou nejlepší :D co si kdy měla :D

    OdpovědětVymazat
  2. tam ta jak máš tu propisku(nebo co to je?:) hannah montana, tak to opravdu vypadá jako z reklamy:)) moc povedené, sluší ti to tam, a schenzai nádherně fotí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jessica Rajtova2. června 2010 v 7:08

    Karolí: to je parfém:D ale jinač,opravdu nejwíc ti to sluší Naty:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tvoje fotky jsou super, ale dovoluji si říct, že Gejsha byla lepší!:)

    OdpovědětVymazat
  5. na co si to hraje??....:D

    OdpovědětVymazat
  6. máš pěknou rubikovu kostku...umíš ji i poskládat ?

    OdpovědětVymazat

Ahojky, klidně napiš, neboj se, já ti přece ruku neukousnu:D, děkuji moc!