sobota 12. června 2010

Photoshoot> Summer nature

Holla chica,
parné letní dny už pomalu končí, a proto je nutné nafotit nějaké ty letní fotky dokud to jde. Mám ráda léto, ale to co mi na něm vadí jsou především zlověstní komáři a grilování za živa ostrým sluníčkem. Využila bych bazén, ale moje nachlazení mi to bohužel nedovoluje. Dneska jsem se rozhodla, že Vám zítra ne web vložím jeden ze svých modních návrhů. V brzké době bych se tomu chtěla poměrně hodně věnovat. Odbourávají se mi úkoly ze školy a začíná přibývat čas na blog. Jsem zapálená blogařit a budu se snažit blog pořád zdokonalovat. Zajímalo by mně co byste u mě nejčastěji chtěli vidět za články? Ráda si vyslechnu Vaše tvrzení:).
Zatím přeji buenas noches a užívejte sluníčka dokud do jde!
Děkuji NaNa!


http://picasaweb.google.com/104874159927741209254/SummerNature#

3 komentáře:

  1. Nádherné fotky opět!:) A články-> něco ze života?

    OdpovědětVymazat
  2. hola chicas...kdyz uz...:D

    OdpovědětVymazat
  3. Já chtěla říct ahoj děvče:D, ale dík za upomínku, jsem ráda, že si někdo všímá:)!

    OdpovědětVymazat

Ahojky, klidně napiš, neboj se, já ti přece ruku neukousnu:D, děkuji moc!