neděle 2. května 2010

Začínáme!

Dobré ráno,
po dlouhé době můj blog ožívá a připravuje se na dlouhou cestu tímto virtuálním světem:). Především bych Vám chtěla oznámit, že skončilo období přijímaček a já byla přijata na gymnázium Hladnov. Moje odhodlání k pravidelnému přidávání článku je veliké. Přeji si, ať můj blog není jen další tuctový kousek rozsáhle série, ale kvalitní originál, na který se budete s nadšením vracet. Ráda bych Vám již dnes představila malý kousek z dnešního líčení a focení kamarádky. Look je trošku výraznější, aby fotografie dosáhla určitého šmrncu a jemné extravagance. Jsem zvědavá jak na Vás bude první výtvor působit.:)
Zatím ahoj!
NaNa Mosassina
-----------------------------------------------------------------
VÝSLEDEK:



9 komentářů:

  1. Tak to je strasne, s licenim to nema nic spolecneho

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se to náhodou líbí.Moc ti to sluší:-):-)

    OdpovědětVymazat
  3. férově se mi to opravdu nelíbí.. ta slečna má moc světlý obličej na takové líčení a rtěnku bych rozhodně nevolila tak tmavou.. Fotky celkově vypadají hodně lacině a neprofesionálně, což vlastně jsou.. a rozhodně bych to nenazívala extravagancí, jelikož ta je hodně výrazná, ale vše je přiměřené a vkusné narozdíl od tohodle.
    Tery

    OdpovědětVymazat
  4. Tyto fotky jsou dokonalé a dívka velmi vkusně a dobře namalována ale mate jednu drobnost, příště ještě vytrhat obočí a bude to opravdu dokonalé ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj prosím tě jka se jmenuje ta slečna velmi mi připomíná mou kamarádku

    OdpovědětVymazat
  6. mnooo promiiiiiin ae to liceni se mi mooc neliby je to mooc virazny a tobe to neslusi :( ale inak fotesky peknee

    OdpovědětVymazat
  7. Si strašne namysléná nána !

    OdpovědětVymazat

Ahojky, klidně napiš, neboj se, já ti přece ruku neukousnu:D, děkuji moc!