neděle 27. června 2010

Photoshoot> Nymph

Hello girls,
konečně se blýská počasím na lepší časy. Meterologové zaručují minimálně do poloviny července tropické dny. Jsem zvědavá co na tom bude pravdy. Nicméně venku už napouštíme vytoužený bazén a doufám, že ho taky využijeme:D! Před pár dny jsem navštívila kamarádku a nafotili jsme pár takových rychlých fotek. Včera jsem byla s Peťkou nakupovat a koupila jsem si dva tílka. Z jednoho mám trošku divný pocit, takže nevím jestli ho nevyměním. Okolí se moc líbí, ale já si v něm připadám jako pytel. Ještě si to nechám projít hlavou a uvidím. Možná se v něm vyfotím a kdyby jste byli tak hodní a řekli mi na něj Váš názor? Začíná mě honit mlsná, jdu si dát kousíček Marlenky. Zatím se mějte a užívejte skoro prázdnin.
NaNa




9 komentářů:

  1. Ahoj, kde prosím tě kupuješ ty řasy? Protože když se kouknu v obchodě, bývají strašně drahé. Možná se zkusím porozhlédnout u vietnamců :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle řasy jsou od mojí kamarádky a koupila je v hračkářství jinak je koupíš normálně v Dm:)!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný fotky, fotila Schenzai? protože jsou krásný jako vždy:))

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásné fotky.. hlavně první a čtvrtá.. tričko se mi moc líbí - mám podobné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jak si je můžeš tak hezky nalepit?:-o To nehcápu.:D

    OdpovědětVymazat
  6. moc krásné:)

    ta poslední je hodně dobrá!

    OdpovědětVymazat
  7. To mi nalepuje kamarádka:D, ale děkuji:)!
    Děkuji moc Niki:), jsme ráda, že se někomu líbí.

    OdpovědětVymazat

Ahojky, klidně napiš, neboj se, já ti přece ruku neukousnu:D, děkuji moc!