pátek 18. června 2010

Photoshoot> Rubic cube

Hi girls,
včera jsem přišla ze školy a nevěděla do čeho píchnout. Napadlo mě tedy, že nafotím nové fotografie a nějak mě k tomu inspirovala rubiková kostka.
Dneska bylo ve škole fakticky rušno. Hodina fyziky a kluci začali napouštět propíchnuté láhve a stříkat na nás. Vyhlídli si svoji obět, mě, a celou mě postříkali. Mysleli si, že něco uvidí přes třičko, ale nějak jim to nevyšlo, jelikož jsem si vzala ze šatny kabát:D. Učitelka už z nás byla na nervy a nakonec to schytala nedopatřením taky:D! Nechci vidět co bude v pondělí za točo! Mám chuť si pustit nějaký film a odpočívat než bude tenis, na který se mi vůbec nechce, ale musím. Nechávám Vám tady ty nově pořízené snímky a já frčím na televizní mánii. Tak se mějte hezky a napiště jak se Vám fotky jeví:).

Pp NaNa



What do you thing about photos?



14 komentářů:

  1. První tři fotky jsou moc pěkné.:) Ty další se mi už tolik nelíbí.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se strašlivě líbí ta předposlední fotečka.. ta je jak od profika :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mas krasne oci, jedine co nemam rada a je to u tebe zbytecne jsou umele rasy... Vypadas jako barbie. A teda to špuleni rtu alá Hanychova se k tobe vubec nehodi. Jinak jsi moc pekna slecna.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju moc všem:)!
    Anonymní: Dobře umělé řasy jsem vždycky chtěla vyskoušet, ale teď sama vidím, že je to umělé:D. Jinak nevím jestli myslíš to pootevření pusy, ale rty jsem nešpulila. Asi dělá takový dojem to, že mám hodně rty poměrně dost plné:).

    OdpovědětVymazat
  5. Ta druhá fotka mě zaujala:)Jinak máš hezké oči a i líčit se umíš i podle ostatních fotek takže by se to možná obešlo bez umělých řas:-) ale co zkouška,je zkouška.. Ps: Máš profesionální fotky, to moc lidí nemá

    OdpovědětVymazat
  6. jj pekne..:)..ty chodis na hladnov??..:)

    OdpovědětVymazat
  7. Nn nechodím, ale budu chodit od záři:D. Ty tam chodíš? Máš icq nebo facebook:)?

    OdpovědětVymazat
  8. jj ja chodim..:D...chodila jsi se mnou chvili do nataly models...takze se zname z videni..:)..a na facebooku me taky maas...:)

    OdpovědětVymazat
  9. Fakt jo, drsný:D! Jakou tam máš přezdívku:D na facu?

    OdpovědětVymazat
  10. ty si skurveně vyjebaná piča!

    OdpovědětVymazat
  11. Hej zdehcni ty kundo vyjebaně blbá pičo ! ty štětko pojebaná !

    OdpovědětVymazat
  12. Predposledná fotka je strašne super :D ale bola by krajšia bez tej kocky :)

    OdpovědětVymazat
  13. Fotky by možná byly super, kdyby si se nesnažila psát anglicky a přitom to měla blbě.

    OdpovědětVymazat

Ahojky, klidně napiš, neboj se, já ti přece ruku neukousnu:D, děkuji moc!