úterý 4. května 2010

Facebook- pouhé zpestření nebo denní závislost?

Čauky,
stejně jako každý den usedám po škole k noťasu a zadávám stránku www.facebook.com. Označila bych tuto činnost za stereotypní. Prohlížím si nové statusy, fotky a komentáře. Po průzkumu novinek na tomto serveru přemýšlím nad jednou otázkou. Dokázala bych bez facebooku vydržet celý týden? Hlodá ve mně svědomí a přitom sama sebe těžko přesvědčuji, že ano. Ano splnila bych toto ultimátum, ale za jakých podmínek? Uvedu příklad: Feťák závislý na pervitinu se vsadí na jeho abstinenci po celý měsíc. Jistě bez své milované drogy vydrží stanovené datum, bohužel s neschopností dělat jinou činnost a myslet na normální povinnosti. Sedíc na posteli sní s otevřenou pusou o brzkém shledání s nenahraditelnou. Nejsem až takový případ. Ovšem po dobu určených dní bych chvílemi uvažovala co je na stránce nového a kdo mi okomentoval fotky. S touto vlastností den co den žije tísíce mladých lidí po celém světě. Jednou to zkusíme a nevíme kdy přestat. Netvrdím, že celý den prosedím u počítače, ale 2 hodinky by se zřejmě našli. Záleží na počasí či různých aktivitách. Nebojím se dokonce říct, že pro minimálně třičtvrtinu teenageru hraje obrovskou roli právě virtální svět.
Co si o tomto tématu myslíte vy:)?
http://www.medanthro.net/img/facebook-icon-743200-b.jpg

11 komentářů:

  1. Mno já si myslim že by si měla mít blog.cz ! =(( promiň ale je to pravda.. v tutom se nikdo nevyzná a pímo neboli pozadí skoro zplynují..udělej blog.cz a budeš mít hodně komentářů.. neřeš to ale jeto tak. dneska sme mělo o tom pokec ve třídě.. s holkami..

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky tákže 1) anonimní komentář číslo jednqa se nevtahuje k tématu a majtelka má důvody...když budeš chvíly pátrat v archívu zjistíš proč...;) já s ní jenom souhlasím 2) teď už k tobě nano..:D já si myslím že máš v tom mega pravdu... když čekám mezi školou a kroužkem doma první co udělám je že si zapnu počítač a jdu na facebook.com kvůly tomu jsem úplně odhodila svůj blog. Jak jistě víš, facebook jsem do nedávna neměla ale založikla jsem si ho protože jsem dala na kamarády je to super aták založ si ho a já jsem podlehla..:D a teď patřím k těm kteří přemlouvají kamarády ať si fb založí

    OdpovědětVymazat
  3. no jak už elizabeth napsala, první komentář není k tématu, ale já ještě k němu něco dodám:
    Natka není na blog.cz protože tam je špatná kvalitní úroveň. Každý každému nadává a pořád se jen vytahujou. Nemluvě o tom že blog.cz nepodporuje kodování HTML nebo CSS což natka využije ke zlepšení galerie a podobných flashových aplikacích :-). (například možnost vytvořit časopis tak, že mezi stránkami bude možno normálně listovat jako je tomu např. u online katalogu oriflame atd...)

    A teď k tématu:
    ¨Myslím že facebook se postupem času stává malou denní součástí života. Každý kontroluje co ostatní dělají, říká své názory a sdílí své fotky. I já tomu podlehla a určitě nejsem sama. Lidé můžou hrát hry třeba starání se o virtuální zvířata nebo virtuální restauraci atd... Má to spoustu výhod, ale i nevýhod, protože se rychleji šíří drby apod.. to je muj názor

    OdpovědětVymazat
  4. k prvnímu tématu bych chtěla říct je jedno:blogspot.com je jednodužší,originálnšjší,kdo ho má může porovnat:) jinač já sem taky závislá na facebooku,vždycky sem zvědavá co přybilo za fotky apd..

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Naty, nebyla jsi náhodou u agentury Natalymodels? a jestli ano, proč jsi teď u Koreky? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky, ano byla jsem tam. U Koreky jsem z osobních důvodů:)

    OdpovědětVymazat
  7. Závislost na fb,jak nevím co:D:D

    OdpovědětVymazat
  8. :D:Dv mém okolí neznám asi nikoho kdo by neměl závislot, teda pokud nepočítám babi a dědu atd..:D:D

    OdpovědětVymazat
  9. Jojo ;) Už chápu... Promiň za první komentář ale mě poprvé blogspot připadal k blogu nula.. Když mi Schenzai pověděla proč tak sem to možná pochopila ;)) Sice stále stojím u blogu.cz ikdyž už nemám jak říkáš kvůli FB :D A přeji hodně štěstí v blogování ve blogspot :DD a v žživotě facebooku :DD

    OdpovědětVymazat
  10. nak te na tech strankach koreky nevidim....???

    OdpovědětVymazat
  11. To bude asi tím, protože mám teďka závěrečný zkoušky a pak až nafotím reprezentativní fotografie:). Jsem nováček.

    OdpovědětVymazat

Ahojky, klidně napiš, neboj se, já ti přece ruku neukousnu:D, děkuji moc!