čtvrtek 6. května 2010

Psaní komentářů

Ahojky,
prohlížela jsem si komentáře a všimla jsem si, že návštěvníci, kteří nemají blog zřejmě nevědí, jak napsat svou předívku. Pro některé je blogspot.com jedna velká změna, ale časem si snad zvyknete. Připravila jsem pro nováčky krátky návod jak zapsat svůj nick:). Doufám, že instruktáž bude pro všechny srozumitelná a těším se každý nový komentář:).
Zatím papa!

NÁVOD:
1. Kliknete na komentovat jako: Název/adresa URL


2. Do názvu napíšete svoji přezdívku. Pokud máte blog zadejte adresu:).



6 komentářů:

  1. k tomu byla třeba instruktář?:D ale tk,hezky to máš udělané:)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to good web :) Jsem ráda, že ses zase vrátila do světa blogů, ale blogspot.com je o ničem :( Wím, že je tu více možností, ale internetu ještě stále vede blog.cz a lidi to víc baví :) Myslím, že kdyby sis udělala na blog.cz nějaký design ve webovém stylu, tak bys měla určitě velkou návštěvnost ! :) Jak tak pročítám komenty, tak asi nejsem jediná kdo ti to píše :) No nic, je to na tobě :) pp

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé, o téhle možnosti jsem vlastně ani nevěděla, protože odjakživa používám GoogleAccount. =)

    OdpovědětVymazat
  4. Klarisek:jen bych řekla že,blogspot.com je lepší a za chvíly bude vést on,jenom lidi musí příjt na to jak to na blogspotu fungujr,to víš,vždycky,když je něco nové,je to těžší,ale blog.cz určitě brzo vynahradí;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahá, tak uř vím :). Ten anonym co píše v článku Sundejme růžové brýle jak tam píšu že se mi tu líbí a že to máš v hlavě v pořádku jsem tedy já.

    OdpovědětVymazat

Ahojky, klidně napiš, neboj se, já ti přece ruku neukousnu:D, děkuji moc!