neděle 13. června 2010

Life in blackwhite cube

Hi girl,
na určitou dobu jsem si představila život v kostce, kde na mě vyzářují dva rozdílné kontrasty. Bílá a černá je známá jako boj Dobra proti Zlu, žít v opojení těchto dominantních živlů je velice zvláštní. Kdybych měla žít v kostce vybrala bych si jedině černobílou. Miluji tyto barvy! Ve výsledku je to tak jednoduché až je to krásné. Na každého působí tato barevná kombinace jiným dojmem, a proto je na světě tolik odlišných stylů. Poznáte ho tak, že když ho poprvé spatříte řeknete si: to je ten pravý! Já už ho našla.

Life in blackwhite cube

5 komentářů:

  1. moc hezky napsané. Máš pravdu černá a bílá vypadá vždycky bezvadně. I já mám tuto kombinaci moc ráda

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc, už jsem pomalu ani nečekala komentář:). Jj moc hezky k sobě ladí Kači=)!

    OdpovědětVymazat
  3. cernobile jsou nesmrtelne kombinace a obrazek se ti moc povedl!

    OdpovědětVymazat
  4. Klasika. Rozuměla by sis s Coco Chanel! =)

    OdpovědětVymazat
  5. černá a bílá k sobě ladí, protože to nejsou regulérní barvy v pravém slova smyslu. Jinak: Ana tomie špatně, když pomineme fakt, že Dobro a Zlo (chceš-li je tedy psát jako vlastní jména) nejsou živly a to ani smykem :-D

    Návrh samotný ani slané, ani mastné. Kostky. A co?

    mmch, černobílá se anglicky taky řekne trochu jinak.

    OdpovědětVymazat

Ahojky, klidně napiš, neboj se, já ti přece ruku neukousnu:D, děkuji moc!